HTML

SEOBaglyak

A SEOBaglyak blog egy SEO (keresőoptimalizálás) verseny számára létrehozott. blog. A verseny idén január 17-én indult és 3 hónap áll rendelkezésre a versenyzők számára az oldaluk keresőoptimalizálására. Én személy szerint a seobaglyak.me oldallal indulok a versenyen és ebben a blogban fogom leírni a tapasztalataimat a versennyel kapcsolatban. Hajrá éjszakai seo-sok, hajrá seobaglyak !

Friss topikok

Linkblog

Seo Baglyak

2011.01.17. 20:50 :: seobaglyak

2011. Január 17-én este 18:00-kor kezdetét vette a régóta várt seo verseny. A kulcsszót csak az utolsó pillanatban tették közzé.

A kulcsszó - seobaglyak

A választott kulcsszó a seobaglyak. A versenyen indulóknak erre a kulcsszóért kell megküzdeniük, hogy a verseny végén (3 hónap múlva) az első helyen legyen az oldalunk a google.hu találatai között.

Erre a kulcsszóra a verseny kezdetekor még nem volt találat a google-ban. Érdekes lesz majd megfigyelni, hogy a google hogyan kezeli majd a hirtelen gyarapodó linkeket és oldalakat erre a kifejezésre.

Természetesen én is indultam ezen nemes eseményen, és ebben a blogban fogom leírni a tapasztalataimat a versennyel kapcsolatban, de ez már egy újabb bejegyzés lesz.

komment

Címkék: seo verseny seobaglyak

süti beállítások módosítása