HTML

SEOBaglyak

A SEOBaglyak blog egy SEO (keresőoptimalizálás) verseny számára létrehozott. blog. A verseny idén január 17-én indult és 3 hónap áll rendelkezésre a versenyzők számára az oldaluk keresőoptimalizálására. Én személy szerint a seobaglyak.me oldallal indulok a versenyen és ebben a blogban fogom leírni a tapasztalataimat a versennyel kapcsolatban. Hajrá éjszakai seo-sok, hajrá seobaglyak !

Friss topikok

Linkblog

Verseny a seobaglyak domain-ekért

2011.01.18. 01:06 :: seobaglyak

Mint várható volt az első percekben, másodpercekben óriási verseny alakult ki a seobaglyak kulcsszót tartalmazó domain-ekre. A legtöbben a seobaglyak.com domainnek próbálkoztak, köztük én is.

Gyakorlatilag 5-6 másodperc alatt végigpörgettem a godaddy szolgáltatónál a domain-regisztrációt. A szolgáltatónál engedte is az elküldést és a fizetést is, de a godaddy lassúsága miatt már nem jutottam, hozzá a domain-hez így írtam nekik, hogy refundolják (küljék vissza) a paypal-on keresztül kifizetett összeget a számlámra.

seobaglyak.me

Mivel a .com-ot leregisztrálták így gyorsba elindítottam a seobagylak.me domain regisztrációját: seobaglyak. Már nem vártam meg, hogy refundolják a pénzt a sikertelen .com regisztrálásáért, az még napokba telhet, megvettem a domnaint.

A kérdéses domain-t egyébként freedom nicknévre halgató seo szaki regisztrálta. (amikor láttam, hogy egy wordpress van fenn rajta valahogy sejtettem, hogy ő a hunyó :D). Érdekes, lesz, hogy ki milyen motort tesz az oldal alá, de erről, majd a következő bejegyzésben

komment

Címkék: domain seo

süti beállítások módosítása