HTML

SEOBaglyak

A SEOBaglyak blog egy SEO (keresőoptimalizálás) verseny számára létrehozott. blog. A verseny idén január 17-én indult és 3 hónap áll rendelkezésre a versenyzők számára az oldaluk keresőoptimalizálására. Én személy szerint a seobaglyak.me oldallal indulok a versenyen és ebben a blogban fogom leírni a tapasztalataimat a versennyel kapcsolatban. Hajrá éjszakai seo-sok, hajrá seobaglyak !

Friss topikok

Linkblog

Motorok és sablonok a seobaglyak versenyen

2011.01.18. 06:54 :: seobaglyak

Érdekes lesz megfigyelni, ki milyen motort fog használni a honap alá a seobaglyak versenyen.

Nagy valószínűséggel a legtöbb induló wordpress-t fog használni (én már csak azért sem). A másik két népszerű cms rendszer a drupal és a joomla lesz.

Személy szerint a saját cms rendszerem debütálását akartam erre időzíteni, ami jó kis referencia lett volna neki, ha az első 10 oldal bármelyikét is foglalja el, mert egy ilyen mezőnyben már az is jó eredménynek számít, ha valaki az első 10-ben végez.

Sajnos a saját rendszerem, nem készült el a verseny kezdetére így a drupal-t választom. A seobaglyak kulcsszó kihirdetésének pillanatában, már fel is volt töltve a megfelelő mappába, de a telepítéssel és a linkeléssel még vártam egy fél napot.

A várakozás oka, az hogy sokan mondták, hogy aki az elején befoglalja az első helyet az lesz a nyertes. Kíváncsi vagyok, hogy ha várok pár órát a honlap elhelyezésével és linkelésével akkor mekkora hátrány fog érni és milyen gyorsan sikerül beérnem a többieket, ha egyáltalán sikerül.

Ha nagyon lemaradok az sem baj, nem az a célom a versennyel, hogy megnyerjem, hanem az, hogy minél több tapasztalatot szerezzek és kisérletezgessek.

komment

Címkék: seo wordpress cms drupal joomla

süti beállítások módosítása